Video προβολής του SG


 |
Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα του ερευνητικού
προγράμματος
"ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ" με τίτλο:
"Ανάπτυξη Ψυχαγωγικού Λογισμικού
Εκπαίδευσης Ψηφιακής Καθοδήγησης Εργαλειομηχανών"
Το έργο ανήκει στην εξής κατηγορία δράσεων:
-
Τεχνολογίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.
-
Τεχνολογίες διαχείρισης περιεχομένου και πληροφοριών.
-
Ανάπτυξη προηγμένου ψυχαγωγικού λογισμικού και καινοτόμων
τεχνολογιών παιγνίων και τεχνικών gamification Μηχανές
παιχνιδιών, εξέλιξη παιχνιδιών βάσει αλληλεπίδρασης χρηστών,
εικονικοί χαρακτήρες, συστήματα αλληλεπίδρασης και
εναλλακτικές διεπαφές ανθρώπου - μηχανής, 3D απεικόνιση,
υφές, μοντέλα για προσομοιώσεις/σχεδιασμό
παιχνιδιού/διαμόρφωσης προφίλ χρηστών και συναισθηματικών
προφίλ
Στις επόμενες σελίδες θα ενημερωθείτε σχετικά με
τις ερευνητικές μας δραστηριότητες στα πλαίσια του προγράμματος.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιοδήποτε
ερευνητικό θέμα που πιστεύετε ότι μας ενδιαφέρει.
|
Εισαγωγική παρουσίαση του έργου
στο Kickoff meeting: 11-10-2018: |
 |
|
Αφίσσα
δημοσιοποίησης
του έργου: |
 |
|
Αφίσσα
του έργου: |
 |
|
Παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας και του εκπαιδευτικού
υλικού στα πλαίσια της έκθεσης κατασκευαστικών βιομηχανιών
EMO Milan 2021 που διοργανώθηκε από τη CECIMO (Ευρωπαϊκή
Ένωση Βιομηχανιών Εργαλειομηχανών) στο Μιλάνο.

Εκτενής Παρουσίαση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας που
δημιουργήθηκε στα πλαίσια του έργου στο Open House της DMG
Mori Sheiki (από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές
εργαλειο-μηχανών) στο Pfronten της Γερμανίας.

|
Επιστημονικές
Δημοσιεύσεις και Ανακοινώσεις:
Kirakosian S., Maravelakis E., Mania K. Immersive Simulation and
Training of Person-to-3D Character Dance in Real-Time, 11th
International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious
Applications (VS-Games), pp. 1-4, 2019
Marinakis A., Mania K., Antoniadis A. Augmented Reality for CAD-CAM
Training Featuring 3D Interactive Geometric Transformations, CAD
Conference, Barcelona, 6-8/7/2020
Marinakis A., Katsamaki A., Pateraki I., Nikolidakis E.,
Antoniadis A. A Novel Serious Game for Education and Training of
Computer-Aided Manufacturing (CAM) Programming, 30th
Annual Conference of the European Association for Education in
Electrical and Information Engineering (EAEEIE), Prague,
10-13/2/2021
Daskalogrigorakis G., Kirakosian S., Marinakis A., Nikolidakis
V., Pateraki I., Antoniadis A., Mania K. G-Code Machina: A
Serious Game for G-Code and CNC Machine Operation Training, IEEE
Global Engineering Education Conference (EDUCON), pp. 1434-1442,
Vienna, 2021
Kirakosian S., Daskalogrigorakis G., Maravelakis E., Mania K.
Near-Contact Person-to-3D Character Dance Training: Comparing AR
and VR for Interactive Entertainment, IEEE Conference on Games,
978-1-6654-3886-5, 2021
Daskalogrigorakis G., McNamara A., Mania K. Holo-Box: Level-of-Detail
Glanceable Interfaces for Augmented Reality, SIGGRAPH ’21
posters, virtual event, USA, 2021
|